Vakok, gyengénlátók számára
Oldal küldése | Oldal nyomtatása
Betegség biztosítás

Med Help II

Az egészség a legdrágább értékünk!

Milyen esetekben nyújt segítséget a Med Help II betegségbiztosítás?


  • Ha Ön vagy beteg gyermeke kórházi kezelésre szorul.
  • Ha műtéti beavatkozásra kerül sor.
  • Ha kritikus betegséget fedeznek fel Önnél.
  • Ha a hosszabb kórházi ápolás családjának anyagi megterhelést jelent.

Az Ön előnyei

  • Kórházi kezelése alatt térítéshez juthat, akkor is, ha beteg gyermekével tartózkodik a kórházban.
  • A különböző műtétek utáni rehabilitációhoz is támogatást kap.
  • Növeli az Ön biztonságérzetét, mert fedezetet nyújt a betegség miatt jelentkező extra kiadásokra és pótolja a kieső jövedelmet.
  • A szükséges segítség időben érkezik.

Jó, ha tudja, hogy:

  • extra térítést is kaphat, mivel egyes szolgáltatások többszöröződnek baleset esetén.
  • Ön mindenképpen pénzhez jut, mert ha nem kerül sor biztosítási szolgáltatásra, bónuszként kifizetünk egyhavi díjat, melyet akár egészségének megőrzésére is fordíthat.
  • díjaink kiszámíthatók, mivel a biztosítás díja a tartam alatt az életkor növekedése miatt nem változik.
  • Med Help II szerződéssel rendelkező ügyfeleink VitalClub tagságra jogosultak, így számos kedvezményt vehetnek igénybe fitness-wellnes partnereinknél. Regisztráljon VitalClub hírlevelünkre, hogy értesüljön aktuális VitalClub kedvezményeinkről és hasznos életmód tanácsainkról!

UNIQA Orvosi Infovonal és második orvosi szakvélemény szolgáltatás




UNIQA Orvosi Infovonal

Az UNIQA Orvosi Infovonal éjjel-nappal, az év minden napján fogadja az ügyfelek hívását, és gyakorló orvosok közreműködésével professzionális segítséget nyújt az alábbi kérdésekben:

  • tájékoztatás orvosi, gyermekorvosi, fogorvosi ügyeletekről;
  • tájékoztatás ügyeletes gyógyszertárakról;
  • életmóddal, egészségmegőrzéssel, orvosi dokumentáció értelmezésével kapcsolatos kérdések;
  • tájékoztatás gyógyszerek összetételét, alkalmazhatóságát, mellékhatásait, helyettesíthetőségét, árát illetően;
  • tájékoztatás egészségügyi intézmények elérhetőségéről

Az UNIQA ismét gondolt az Ön családjára is, így az UNIQA Orvosi Infovonal szolgáltatásait akkor is igénybe veheti, ha közeli hozzátartozóinak lenne szüksége segítségre, tanácsadásra.

Az UNIQA Orvosi Infovonal telefonszáma: +36 (1) 4611-525

Második orvosi szakvélemény

A második orvosi szakvélemény szolgáltatás keretében – igény esetén – kiemelkedő tapasztalattal és elismertséggel rendelkező nemzetközi (többek között amerikai, német, japán) orvosspecialisták orvosi távszakvéleményt adnak ügyfeleink részére, amennyiben valamely kiemelt kockázatú betegségben megbetegednek. A szolgáltatás menetéről, feltételeiről és a szükséges teendőkről további információt kaphat az UNIQA Orvosi Infovonal telefonszámán.



Az UNIQA Biztosító a fenti két szolgáltatást szerződött szolgáltatási partnereén az Advance Medical Hungary Kft.-n keresztül nyújtja.

Amennyiben Med Help II termékünk felkeltette figyelmét, kérjük töltse ki az alábbi regisztrációs felületet! Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Ajánljuk figyelmébe!

Oldal küldése | Oldal nyomtatása