Vakok, gyengénlátók számára
Oldal küldése | Oldal nyomtatása
UNIQA VitalClub

UNIQA VitalClub

Az UNIQA Biztosító Zrt. megalakulása óta arra törekszik, hogy termékpalettája igazodjon az ügyfelek igényeihez és folyamatosan magas minőségi szolgáltatásokat nyújtson. Az egészségmegőrzés fontos pillére a társaság filozófiájának, melynek népszerűsítésére létrehozta a piacon egyedülálló szolgáltatását, az UNIQA VitalClubot.


A VitalClub az egészségmegőrzést tűzte ki céljául, az egészséges életmód és táplálkozás, a sport, valamint a wellness fontosságának hangsúlyozásával és ösztönzésével. Célunk, hogy ügyfeleinket jó közérzetük megteremtésében és egészségük megőrzésében is támogassuk vidám, aktív programok szervezésével, valamint szakemberek bevonásával, akik tanácsaikkal, tudásukkal járulnak hozzá életmódjuk megváltoztatásához.

Ki lehet VitalClub tag?

Aki társaságunknál Med Help vagy MediQa biztosítással rendelkezik, MultiPartnerünk, illetve Quattro és/vagy GPS Quattro termékkel rendelkezik, igénybe veheti a VitalClub szolgáltatásait.

A VitalClub tagság előnyei:

  • kedvezmények fitness-wellness partnereinknél
  • részvételi lehetőség a díjmentes Nordic Walking túrákon
  • hasznos életmódtanácsok

VitalClub- kártya

Amennyiben a fent felsorolt jogosultságok teljesülnek, úgy ügyfeleink részére postai úton automatikusan megküdjük a névre szóló VitalClub kártyát, mellyel a klubtagoknak járó kedvezmények igénybe vehetők.

A VitalClub mintakártyát az alábbi baloldali kép ábrázolja, míg a jobboldalon a kártyaelfogadó hely matricája látható.

Kedvezményes katalógus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fenti képre kattintva megtekintheti VitalClub partnereink kedvezményes ajánlatát!

Facebook oldalunkon a Fitt-kedvezmények applikáció segítségével a szolgáltatás és a helyszín egyidejű megadásával egyszerűen és gyorsan találhat rá az Önnek megfelelő kedvezményes ajánlatra.

 

Csömöri Csatangoló

Jó szívvel ajánljuk a túrázást, gyaloglást kedvelő VitalClub tagjainknak az alábbi rendezvényt, amely három távon is várja az érdeklődőket.

IDŐPONT : 2013.10.06

Csömöri Csatangoló 35   

    

Útvonal: Csömör, sportcsarnok - Kálvária-hegy - Bulgárkert - Régi strand - Patak meder - Hungaroring - Szt. László kilátó - Hungaroring - Fót - Öreg páskom - Középhegy - Hősök tere - Horgásztó

Rajt: Csömör Sportcsarnok   (2141, Csömör, Major út 7-9.)

Cél: Csömöri Horgásztó (2141, Csömör, Palotai út )

Indítás: 7:00-8:00 óra Nevezési díj: 800 Ft/fõ

Táv (terepen): 33.6 km

Szint (térképen): 450 m

Szintidő: 9 óra  

 

Csömöri Csatangoló 25 

 

Útvonal: Csömör,Sportcsarnok - Kálvária-hegy - Bulgárkert - Régi strand - Patak meder - Fót - Öreg páskom - Középhegy - Hősök tere - Horgásztó

Rajt: Csömör Sportcsarnok (2141, Csömör, Major út 7-9.)

Cél: Csömöri Horgásztó (2141, Csömör, Palotai út)

Indítás: 7:00-8:00 óra

Nevezési díj: 700 Ft/fő

Táv (terepen): 24.1 km

Szint (térképen): 350 m

Szintidõ: 7 óra

 

Csömöri Csatangoló 10   

      

Útvonal: Csömör, sportcsarnok - Kálvária-hegy - Bulgárkert - Régi strand - Patak meder - Hősök tere - Csömör, Horgásztó

Rajt: Csömör Sportcsarnok (2141, Csömör, Major út 7-9.)

Cél: Csömöri Horgásztó (2141, Csömör, Palotai út)

Indítás: 8:00-9:00 óra

Nevezési díj: 500 Ft/fő

Táv (terepen): 11 km

Szint (térképen): 165 m

Szintidő: 3 óra

 

Nevezési díj 14 éves korig: 300 Ft.

Szeretettel várjuk a házi kedvenceket is. Kutyával érkező sporttársaknak külön meglepetés!

A túrán mindenki a saját felelősségére indul.

A rajt helye: www.csomorsport.hu/node/76

Tippek a tavaszi fáradság ellen

Reggel nehezen ébred, nincs kedve semmihez? Nagy a valószínűsége, hogy a tavaszi fáradtságról van szó! A melankolikus hangulatot legtöbbször a késő őszhöz és télhez kötjük, pedig a tavaszi fáradtság képében is jelentkezhet.


Íme, néhány egyszerű, de annál hatásosabb tipp a tavaszi fáradtság ellen.

  • Egy hétvégi tavaszi kirándulás, nem csupán a testet mozgatja át, de a léleknek is jót tesz
  • Rövid időn belül érezni fogjuk a változást, ha minél több friss zöldséget, gyümölcsöt kezdünk el fogyasztani
  • A tavaszi napsütés a fáradtság legjobb ellenszere. A téli hónapok után a szervezet D-vitamin hiányos állapotba került, tehát érdemes napfény segítségével pótolni a test megfelelő működéséhez szükséges vitamint
  • Tavasszal több időt töltünk a friss levegőn, de fontos, hogy mozogjunk, sportoljunk is. Válasszuk a futást, úszást, kerékpározást vagy akár a jógát, a lényeg, hogy ezek mind serkentik a vérkeringést, javítják az anyagcserét és nem utolsó sorban energiával látják el szervezetünket
  • Fontos, hogy sok folyadékot, buborékmentes vizet igyunk. A tavaszi időszakban az ajánlott két-két és fél liternél is többet, mert ezzel segítjük a szervezetben felhalmozott salakanyagok kiürítését, valamint a fáradtság elleni küzdelmet is.
  • A szaunázás ugyancsak a szervezet méregtelenítő folyamatait támogatja, ezért érdemes hetente min. 1x infra vagy finn szaunába mennünk

Ajánljuk figyelmébe!

Oldal küldése | Oldal nyomtatása