Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Segítségnyújtás Green Holidays-ügyben

2017.07.03 sajtóközlemény ügyfeleinknek hírek

SEGÍTÜNK A GREEN HOLIDAYS ÜGYBEN

 

UPDATE!

Röviddel 13.30 után leszállt a mai második gép is Budapesten, amely az UNIQA segítségével további utasokat szállított haza Törökországból. 14:45 körülre várjuk az utolsó gépet is! Az UNIQA munkatársai is a repülőtéren vannak és segítenek minden károsultnak.

Korábban:

Megérkezett a Liszt Ferenc repülőtérre a biztosítónk által szervezett mai első repülőgép Törökországból! A tegnapi naphoz hasonlóan ma is Biztosítónk munkatársai várták az érkezőket, hogy azonnali segítséget nyújthassanak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A témában kiadtunk egy sajtóközleményt is.

 

Korábban:

Időközben a második UNIQA által szervezett repülőjárat is visszaindult Magyarországra, köszönhetően annak, hogy kollégáink egész éjjel dolgoztak a helyzet megoldásán. Jelenleg is azon vagyunk, hogy további két géppel minden mindenkit hazajuttassunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korábban:

2017.07.05-én szerdán a telefonos ügyfélszolgálatunk hajnal 5 óra 15 perctől elérhető a Törökországban lévő utasok részére az alábbi zöld számon:

+36 80 2999 99

***

Örömmel tájékoztatunk minden érintettet, hogy az első, UNIQA által szervezett repülőgép rendben és biztonságban megérkezett Antalyából. A Biztosítónk segítségével hazajutott 194 utast munkatársaink várták a Liszt Ferenc repülőtéren, hogy minden olyan kérdésben segítségükre legyenek, amik a kárrendezés folyamatában felmerülnek.

 

 

FONTOS! VÁLTOZÁS A HAZAINDULÓ JÁRATOK IDŐPONTJÁBAN!

 

A még Törökországban lévő Green Holidays által kiutaztatott honfitársainkat a következőkről tájékoztatjuk:

  1. az alábbi, az UNIQA által szervezett három repülőjárat indításával minden érintettet haza kívánunk hozni
  2. a Green Holidays törökországi partnerétől a jelen pillanatig nem kaptunk utaslistákat, ami alapján pontosan tudnánk, hogy ki melyik géppel utazik  haza, ezért kérjük, úgy készüljenek, hogy a legkorábbi reptéri transzferre is álljanak készen reggeli 5 órától.
  3. aki tovább akar maradni, annak saját költsége lesz a szállás, ellátás, a repülőjegy a hazautazáshoz. Fontos hangsúlyozni, hogy ezekre a költségekre az UNIQA Biztosító kezesi biztosítása NEM TERJED KI.
  4. A Freebird 8:30-kor induló járatának reptértől távolabb - pl. Alanyaban - elszállásolt utasainak a menetidő miatt hajnali 3 órától számítaniuk kell a transzfer busz érkezésére.
  5. probléma felmerülése esetén, az Europe-Assistance-t hívhatja operatív intézkedésért a 00 36 1 465 3781 számon

Jó utat kívánunk! Mindent megteszünk azért, hogy, minden károsult biztonságban hazatérjen.

 

Korábban:

Örömmel értesítünk minden érintettet, hogy az első hazainduló csoport UNIQA által szervezett járata úton van Magyarország felé. A gép előre láthatólag 16:30-kor landol a Liszt Ferenc Repülőtéren. Az UNIQA munkatársai már várják az utasokat, hogy segíthessenek minden károsultnak.

 

Korábban:

Megrendeltük a holnapi első két gépet, a szerződés aláírásra került a ONUR Air légitársasággal.

A holnapi (07.05.) első repülőgép 9:00, a másik 9:45-kor indul helyi idő szerint Antalya-ból. Részletes utaslistáról a délután folyamán tájékoztatunk mindenkit, a maihoz hasonló módon! Ügyfélszolgálatunk mindent megtesz, hogy minden érintettet elérjen.

 

 

 

 

 

 

 

Korábban:

Amint azt a tegnapi napon is jeleztük, az első járat ma indul vissza Magyarországra. A transzferhez jelenleg is folyik azoknak az utasoknak az "összegyűjtése", akik ma indulnak haza, török idő szerint 15 órakor.

Értesültünk, hogy vannak olyan szállodák, ahol a kijelentkezés nehézségekbe ütközik, annak ellenére, hogy Biztosítónk megerősítette helytállását a felmerült költségekért. A kollégáink jelenleg is nagy erőbedobással dolgoznak azon, hogy a helyzetet tisztázzák és minden mai utas elérje a hazainduló repülőgépet.

 

H O G Y A N   J U T N A K   H A Z A   A   K I N T   R E K E D T   U T A S O K ?  

INFORMÁCIÓK A 2017. JÚLIUS 4-ÉN HAZAUTAZÓK SZÁMÁRA:

  1. Az utazók listája összeállt.
  2. Az AKDEM TRAVEL, török utazási iroda az első gép utasait valamint a reptéri transzfert is bonyolítja. Fontos, hogy az visszautazás részleteiről érdeklődni lehet a szállodák recepcióin az Akdem Travel képviselőjénél.
  3. Az UNIQA ügyfélszolgálati munkatársai a délelőtt folyamán, telefonon is keresni fogják az utasokat és tájékoztatják őket a visszautazás részleteiről.
  4. Fontos a járat indulása előtt két órával a reptérre megérkezni.

 

INFORMÁCIÓK A 2017. JÚLIUS 4 UTÁN HAZAUTAZÓK SZÁMÁRA:

Az UNIQA Biztosító folyamatosan dolgozik a további utasok hazaszállításán, a légitársaságokkal kapcsolatban van a Biztosító, a hazautazás pontos paramétereiről folyamatosan frissülő információkat közlünk honlapunkon.

A szerdán (2017. 07. 05)  induló gépek időpontjáról és utasairól később adunk tájékoztatást, amint több információ birtokában leszünk.

Mindemellett nemrég visszaigazoltuk egy helyi török utazási iroda, az Akdem Travel számára, hogy vállaljuk a vasárnaptól (2017. 07. 02.) felmerült költségeket minden kint ragadt utas számára, egészen a hazautazásig, amiben a török utazási iroda nyújt segítséget.

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:

Azonnali segítséget az alábbi, ingyenesen hívható telefonszámon nyújtunk:
+36 80 2999 99

Azon károsult ügyfeleinket, akik nem kezdték meg utazásukat, kérjük, hogy kárigényüket a  4839597 kötvényszám feltüntetésével az info@uniqa.hu címen jelezzék.

A kárbejelentéshez kérjük, csatolja:
- a befizetési bizonylatokat
- a kitöltött kárbejelentőt
- az utazási szerződést
- bankszámlaszám, ahova a kártérítési összeg utalható

Kérjük a tárgyban a „Green Holidays” feltüntetését.

 

AZ UNIQA BIZTOSÍTÓ KÖZLEMÉNYE:

Az UNIQA Biztosító közleménye a GREEN HOLIDAYS Kft. utazásszervező tevékenységének felfüggesztése kapcsán.

Az UNIQA Biztosító értesült arról, hogy a Green Holidays utazási iroda nem tudja teljesíteni a külföldre kiutaztatott, illetve kiutazni készülő ügyfeleivel kapcsolatos szerződési kötelezettségeit.

A Green Holidays Kft. az UNIQA Biztosító Zrt-nél rendelkezik vagyoni kezesi biztosítással. Ennek megfelelően szükség esetén biztosítónk gondoskodik az utazási iroda kinnrekedt utasainak hazaszállításáról, illetve a szállásdíjak kiegyenlítéséről is.

Az UNIQA Biztosító proaktív módon felkészült arra, hogy minden rendelkezésre álló eszközével segítséget nyújtson a kinnrekedt utasok számára.

 

Az információkat folyamatosan frissítjük.

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Csevegés chat

Kérdése van? Segítünk!

Chateljen munkatársunkkal, kapjon azonnali választ kérdéseire.

Chat személy profilkép

Kérjen segítséget tanácsadóinktól!

Kérjük adja meg adatait, hogy kollégánk felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Kapcsolatfelvétel

Lépjen velünk kapcsolatba!

Bővebb tájékoztatásra van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!

Kapcsolat Kirendeltségek E-mail írás