Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Sikeres év után nagy lépés előtt az UNIQA Biztosító

2018.05.17

2018. május 16. – Mind a pénzügyi eredmények, mind az ügyfelek és a partnerek visszajelzései alapján sikeres évet zárt az UNIQA, és 2018-ban újabb nagy lépést tehet abba az irányba, hogy a piacon a leginkább innovatív és legjobb szolgáltatást nyújtó biztosítójává váljon – hangzott el a második alkalommal megrendezett UNIQA Terasz VIP sajtóeseményen.

 

A 2017-ben létrehozott UNIQA Terasz VIP esemény célja, hogy első kézből, hitelesen tájékoztassa a sajtó munkatársait a biztosítási piac hazai és nemzetközi trendjeiről, az UNIQA magyarországi eredményeiről, fejlesztéseiről, ügyfélbarát megoldásairól, valamint a jelen és a közeljövő legfontosabb eseményeiről.

A budapesti Aria Hotelben megtartott idei rendezvényen Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója ismertette az előző esztendő legfontosabb üzleti eredményeit és kiemelkedő projektjeit, míg a menedzsment tagjai kerekasztal-beszélgetésen mondták el gondolataikat a biztosítási szektort érintő kihívásokról, a digitális változásokról és az ügyfelek elégedettségét erősítő szolgáltatásokról.

 

„A két évvel ezelőtt megkezdett stratégiánk már 2016-ban felfelé ívelő pályára tette az UNIQA Biztosítót, amelyet az előző év eredményei is alátámasztottak – emelte ki bevezető prezentációjában Kurtisz Krisztián. – 2017-ben nagyon jó évet zártunk pénzügyileg, sikeresek voltak projektjeink, a korábban elindított strukturális változások jól mérhető üzleti eredményeket hoztak. Adózás előtti eredményünk meghaladta a 800 millió Ft-ot, bruttó díjelőírásunk pedig (az élet- és nem életbiztosítási ágazatot is beleértve) több mint 64 milliárd Ft volt, mely körülbelül 10%-os növekedést jelent 2016-hoz képest. Egyedüli és első biztosítótársaságként a magyar piacon 2017-ben több mint 80 000 egyedi ügyintézéshez kapcsolódó ügyfélvéleményt gyűjtöttünk be. Az ügyfeleink értékelése alapján az 5-ös skálán (ahol az 5-ös a kiválót jelenti) 4,4-es eredményt értünk el. Az év legnagyobb sikere, hogy ügyfeleink és partnereink visszajelzéséből hónapról hónapra mérhető módon láttuk, hogy helyes stratégiát választottunk, s a korábban csak tervként létező ötletek megvalósulnak. Nagy szerepük van ebben az UNIQA munkatársainak is, akik céltudatos munkát végezve napról napra magasabb szintű ügyfélélményre és -elégedettségre törekedtek.

2018-ban is változatlanok a céljaink: újragondolt folyamatainkon és üzleti modellünkön keresztül a korábbinál is magasabb szintű ügyfélélményt szeretnénk nyújtani jelenlegi és jövőbeli ügyfeleink számára, hogy a piac még inkább meghatározó szereplőjévé válhassunk. A stabil üzleti fejlődés ugyanis lehetővé teszi, hogy idén megtegyük a következő nagy lépést, amely a terveink szerint az egész biztosítási szektor számára innovatív és piacformáló hatású lesz”.

 

Az UNIQA Terasz VIP sajtóeseményen Kurtisz Krisztián vezérigazgató betekintést nyújtott a több mint fél évvel ezelőtt éltre hívott Komfortzóna kampány céljaiba és eredményeibe is, valamint szó esett a nyáron induló UNIQA Vízimentő projektről is.

Komfortzóna 2018
„Komfortzóna – higgy magadban, és lépj ki belőle!”. Ez volt a vezető üzenete annak a projektnek, amelyet több mint fél évvel ezelőtt hozott létre az UNIQA. A kampány keretében neves youtubereket, celebeket és hétköznapi embereket léptetett ki a komfortzónájukból, hogy megmutassa: megéri megküzdeni a félelmeinkkel és kimerészkedni az ismeretlenbe, ahol új élmények és lehetőségek várhatnak ránk. A Komfortzóna műsorvezetője, Istenes Bence, valamint többek között Jakupcsek Gabriella, Dukai Regina, Tóth Gabi, Kiss Ádám és Lakatos Márk is számos olyan feladatot hajtott végre a videókban, amelyek elsőre extrémek és ijesztők voltak számukra.

A Komfortzóna a videókon és játékokon keresztül eddig több mint 1 millió embert szólított meg, továbbá a kisorsolt mintegy 30 nyertes értékes élményajándékkal lett gazdagabb. A kampány szeptember első heteiben különleges eseménysorozattal zárul.

További információ: komfortzona.uniqa.hu/index.html

UNIQA Vízimentők
Az UNIQA által is támogatott Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata 1999-es megalakulása óta végez elkötelezett munkát a vízibalesetek megelőzése és felszámolása érdekében. 2017-es szezonban, május 1. és szeptember 30. között 64 balatoni strandon és országszerte 18 más helyszínen (pl. városi uszodák és strandok, élményfürdők) dolgoztak a szakszolgálat munkatársai, akik ezalatt közel négyezer könnyű sérültet láttak el. Az együttműködés 2018-ban magasabb szintre léphet: az UNIQA Vízimentők speciális csapat tagjai egyedi külső megjelenésben és kitelepüléssel, különleges programokkal és továbbra is magas színvonalú tudással teljesítenek szolgálatot néhány kiemelt balatoni strandon.

További információ:
UNIQA Biztosító Zrt.
Marketing és kommunikáció
1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70-74.
E-mail: kommunikacio@uniqa.hu

-----------------------------------------------------------------

Az UNIQA Csoport

Fő piacain, Ausztriában, valamint Közép- és Kelet-Európában a piacvezető biztosítótársaságok közé tartozik. Mintegy 20 000 munkatársa és kizárólagos értékesítési partnere 16 országban 9,5 millió ügyfelet szolgál ki. Ausztriában közel 22%-os piaci részesedésével az UNIQA a második legnagyobb biztosítótársaság. Az UNIQA a közép- és kelet-európai régió 15 országában van jelen: Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Koszovóban, Macedóniában, Montenegróban, Lengyelországban, Romániában, Oroszországban, Szerbiában, Szlovákiában, Ukrajnában és Magyarországon.

 

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Csevegés chat

Kérdése van? Segítünk!

Chateljen munkatársunkkal, kapjon azonnali választ kérdéseire.

Chat személy profilkép

Kérjen segítséget tanácsadóinktól!

Kérjük adja meg adatait, hogy kollégánk felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Kapcsolatfelvétel

Lépjen velünk kapcsolatba!

Bővebb tájékoztatásra van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!

Kapcsolat Kirendeltségek E-mail írás