Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Karrier új

Karrier Miért az UNIQA? Az UNIQA Biztosító célja a tökéletes ügyfélélmény megteremtése , az, hogy a...

Balesetbiztosítás

Balesetbiztosítás Készüljön fel a váratlan helyzetekre! Önt hogyan érintené egy váratlan balesetből eredő nagyobb összegű kiadás, esetleg hosszabb távú keresetkiesés?...

Főoldali statisztika

2019. január 1. óta Ügyfeleinknek segítettünk 84 513 esetben Kifizettünk 32 144 193 699 Forintot Ügyfeleink elégedettsége 4.8 / 5 A...

Biztosításkötés online

CHERRISK Utasbiztosítás CHERRISK Lakásbiztosítás CHERRISK Balesetbiztosítás

Kapcsolat nyitvatartások

Kapcsolat Nyitva tartás Központi Személyes Ügyfélszolgálatunkon és a Call Centerben / Internet Centerben a következő nyitvatartási időben várjuk kedves...

Adatkezelés archívum

Korábbi adatkezelési tájékoztatóink  Adatkezelési tájékoztató 2019.09.01-2019.10.03-ig  Adatkezelési tájékoztató 2019.02.04-2019.08.31-ig  Adatkezelési...

Adatkezelés

Adatkezelés Az UNIQA Biztosító számára fontos ügyfelei adatainak védelme. Erre tekintettel az UNIQA Biztosító kiemelt figyelmet fordít a 2018. május 25-étől hatályba lépő új Európai...

Az UNIQA

Az UNIQA Otthon Közép- és Kelet-Európában Az UNIQA Csoport törekszik rá, hogy folyamatosan a legmagasabb színvonalú termékeket, szolgáltatásokat, folyamatokat és kiszolgálást nyújtsa...

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Csevegés chat

Kérdése van? Segítünk!

Chateljen munkatársunkkal, kapjon azonnali választ kérdéseire.

Chat személy profilkép

Kérjen segítséget tanácsadóinktól!

Kérjük adja meg adatait, hogy kollégánk felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Kapcsolatfelvétel

Lépjen velünk kapcsolatba!

Bővebb tájékoztatásra van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!

Kapcsolat Kirendeltségek E-mail írás