Contact form Contact form

Kapcsolatfelvétel

Kérjen segítséget tanácsadóinktól!

Webtartalom-megjelenítő Webtartalom-megjelenítő

2020. január 1. óta

Ügyfeleinknek segítettünk

41 245

esetben
Kifizettünk

13 353 565 184

Forintot
Ügyfeleink elégedettsége

4.8 / 5

A honlapon közölt statisztikai információk, adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, azok pontosságát az UNIQA Biztosító Zrt. nem garantálja és nem vállal felelősséget a hibákból, pontatlanságokból és technikai jellegű problémákból adódó károkért. Csak az UNIQA Biztosító Zrt. által hivatalosnak minősített nyomtatott dokumentumok tekinthetők hiteles forrásnak. A jelen honlap és a honlapon közölt statisztikai információk, adatok szerzői jogvédelem alatt állnak, annak vagy bármely részének jogosulatlan felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül.

Webtartalom-megjelenítő Webtartalom-megjelenítő

Egészségbiztosítás

Pénzügyi segítség betegség esetén. Iratkozzon fel ingyenes tanácsadásunkra még ma! Részletek

Webtartalom-megjelenítő Webtartalom-megjelenítő

Puzzle Balesetbiztosítás

Gondoskodjon szeretteiről, jelentkezzen ingyenes tanácsadásunkra még ma! Részletek

Tartalom megjelenítő Tartalom megjelenítő

Vissza

Díjat nyert az UNIQA: Kimagasló teljesítmény a nagyvállalati ügyfélkiszolgálásban

Három fő kategóriában is elismerték az UNIQA eredményességét a XI. Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjátadóján. A magas színvonalú ügyfélkezelést objektív mérések alapján díjazó program Elektronikus – Telefonos – és Személyes ügyfélkiszolgálás kategóriákban is  kiemelte a biztosítót a nagyvállaltok közül. Az elismeréseket Czettisch Katalin, contact center vezető vette át.

Ha egy vállalat igazán jó élményű kiszolgálásban részesíti ügyfeleit, etalonná válik és működési területétől függetlenül meghatározza, hogy milyen elvárásaik lehetnek az ügyfeleknek - hangzott el a díjátadót megelőző összefoglalóban a szervezők egyik legfontosabb üzenete.

Az UNIQA Biztosító Zrt. számára az ügyfélélmény folyamatos jobbá tétele és a jó élmény szinten tartása is kiemelet fontosságú. A szolgáltatásokhoz való kényelmes hozzájutás, a vevő-kiszolgálási kultúra színvonalának fejlesztése a vállalatnál alapvető törekvés.

Ennek egyértelmű bizonyítékaként három kategóriában is kitüntetett helyen szerepel az UNIQA a hazai megmérettetésben.
I. helyezést ért el a Legjobb Elektronikus Ügyfélkiszolgálás kategóriájában; II. helyezést a Legjobb Telefonos Ügyfélkiszolgálás kategóriában, míg a Legjobb Személyes Ügyfélkiszolgálás kategóriában III. helyezést ért el a nagyvállalat.

Az ügyfelek véleményét tükröző díjazás legnagyobb értéke, hogy minden kapcsolódási és találkozási ponton elismeri az UNIQA munkáját, melyet a digitalizáció és a személyesség ötvözete emel a legjobb biztosító társasággá.

Czettisch Katalin contact center vezető a díjátadót követő pódiumbeszélgetésben elmondta, az UNIQA nagy hangsúlyt fektet az innovációra, ügyfelei követik a kommunikációs-technológiai változásokat, örömmel követik a digitális fejlesztések által nyújtott kényelmi megoldásokat, azonban ezzel egyidejűleg továbbra is igénylik az elérhető, felkészült és szakértő, személyes kommunikációt.

Új, fejlődő irányként az önkiszolgáló funkciók felé való elmozdulást említette a vezető. A chatbotok segítségével önálló kárrendezésre, a sikeres szolgáltatási ügyintézések idejének maximális lerövidítésére lesz lehetőség a jövőben, mely akár új kategóriaként is megjelenhet az ügyfelek elégedettségét mérő felmérésekben.

„A kiválasztási folyamat során átfogó képet kaptunk a csapatról, saját működésünkről, amelyekről rendszeresen visszajelzést adtunk a kollégáknak. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program segített rámutatni néhány új hasznos összefüggésre is, melyet kamatoztatni tudunk ügyfélbarát startégiánkban – így összegezte a program egyik hatását a területet több, mint 10 éve vezető Czettisch Katalin.

„Ma a kollégáimmal a jövő és a jelen kategóriáiban is nyertünk. Az UNIQA csapata három évvel ezelőtt az ügyfélélmény központú stratégia mellé állt, melynek köszönhetően a contact center szerepe még hangsúlyosabbá vált. Nagyobb figyelmet és támogatást kapott a terület. Most a legfontosabb feladatunk, hogy megőrizzük, amit elértünk, és az elért eredményeink által még jobbá váljunk”.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.