Webtartalom-megjelenítő Webtartalom-megjelenítő

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önt, hogy a viharos időjárás következtében kárbejelentéseink száma jelentősen megnövekedett. Kárrendezési egységünk, megbízott partnereink arra törekednek, hogy az Önt ért kárát minél hamarabb felmérjék és  a kárigényét feltételeink szerint mihamarabb rendezzék. Kollégáink keresni fogják Önt kárbejelentését követően várhatóan 5-10 napon belül. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az Ön segítségével kárrendezése gyorsítható, amennyiben rendelkezésére áll a káreseményről, a sérülésről fotó, illetve egyéb kárrendezéshez szükséges dokumentumok (pl. ajánlat, javítási számla). Kérjük, hogy a már rendelkezésére álló fotókat, dokumentumokat lehetősége szerint továbbítsa (kárszámára hivatkozva) részünkre az alábbi elérhetőségeken:

Kérjük továbbá, hogy lehetőség szerint becsülje a keletkezett kár hozzávetőleges nagyságát, illetve jelölje meg a sérült felület méretét (pl. ~ 10 nm falfelület leázással érintett).

Helyszíni szemlét igénylő károk esetében a Biztosítónak lehetősége van videós kárrendezés alkalmazására is. Kérjük amennyiben rendelkezik okostelefonnal, úgy lehetősége szerint segítse kárszakértő munkatársunk munkáját. A vonatkozó tájékoztató videónkat ide kattintva éri el.

Sajnálattal tájékoztatjuk azon Ügyfeleinket, akik UNIQA HomeGuard lakásbiztosítással rendelkeznek, hogy a szolgáltatási garanciát jelen helyzetben a Biztosító visszavonásig nem tudja vállalni.

További részletes kárrendezés információkról a Vagyon- és felelősségbiztosítási károk tudnivalókban tájékozódhat.

Megértését és együttműködését köszönjük!

Uniqa Biztosító Zrt.

2021. 07. 23.