Tisztelt Ügyfeleink!  

Az elmúlt napokban tapasztalt szokatlanul nagy mennyiségű esőzés következtében az árhullám Magyarországot is elérte. Ebből adódóan árvízkárral kapcsolatos kárbejelentésekre számítunk, melyeket kiemelt figyelemmel és prioritással kezelünk. 

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számára zökkenőmentes és gyors kárrendezési folyamatot biztosítsunk! Kárrendezési egységünk és megbízott partnereink azon lesznek, hogy amint lehet, felmérjék kárigényét és a vonatkozó feltételek szerint mihamarabb, elsőbbséggel rendezzék.  

FONTOS! 

  • Kárbejelentését a leggyorsabban online felületünkön keresztül teheti meg, de ezen felül lehetősége van arra is, hogy telefonon vagy személyesen intézze ügyeit. 

  • A kárrendezés elindításához kérjük, készítsen fotót a káreseményről, továbbá készítse elő a kárrendezéshez szükséges kötvényszámát.  

  • Amennyiben lehetséges, becsülje meg a keletkezett kár értékét. 

 

Online kárbejelentést az alábbi linkekre kattintva indíthat:  

Amennyiben elindította a kárrendezést, de nem áll rendelkezésére valamennyi szükséges dokumentum, ezeket később is pótolhatja az alábbi lehetőségek egyikén:  

  • UNIQA Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítása esetén az mfokar@uniqa.hu e-mail címen. 

Helyszíni szemlét igénylő károk esetén lehetőség van videós kárrendezés alkalmazására is. Kérjük, ha rendelkezik okostelefonnal, válassza ezt a lehetőséget, mellyel segítheti kárszakértő munkatársunk munkáját.