Kárrendezési aktualitások
Kárrendezési aktualitások
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk Önt, hogy az elmúlt időszakbanfellépő felhőszakadások következtében kárbejelentéseink száma jelentősen megnövekedett. Kárrendezési egységünk, megbízott partnereink arra törekednek, hogy az Önt ért kárát minél hamarabb felmérjék és a kárigényét feltételeink szerint mihamarabb rendezzék. Kollégáink keresni fogják Önt kárbejelentését követően várhatóan 5-10 napon belül. Megértését és türelmét köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy az Ön segítségével kárrendezése gyorsítható, amennyiben rendelkezésére áll a káreseményről, a sérülésről fotó, illetve egyéb kárrendezéshez szükséges dokumentumok (pl. ajánlat, javítási számla). Kérjük, hogy a már rendelkezésére álló fotókat, dokumentumokat lehetősége szerint továbbítsa (kárszámára hivatkozva) részünkre az alábbi elérhetőségeken:
- az online kárbejelentése során, vagy
- online csatolja bejelentéséhez a Folyamatban lévő károkkal kapcsolatos hiánypótlás menüpontban, vagy
- elektronikus formában a vagyonkar@uniqa.hu e-mail címre, UNIQA Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítása esetén az mfokar@uniqa.hu e-mail címre.
Kérjük továbbá, hogy lehetőség szerint becsülje a keletkezett kár hozzávetőleges nagyságát, illetve jelölje meg a sérült felület méretét (pl. ~ 10 nm falfelület leázással érintett).
Sajnálattal tájékoztatjuk azon Ügyfeleinket, akik UNIQA HomeGuard lakásbiztosítással rendelkeznek, hogy a szolgáltatási garanciát jelen helyzetben a Biztosító visszavonásig nem tudja vállalni.
Helyszíni szemlét igénylő károk esetében a Biztosítónak lehetősége van videós kárrendezés alkalmazására is. Kérjük amennyiben rendelkezik okostelefonnal, úgy lehetősége szerint segítse kárszakértő munkatársunk munkáját. A vonatkozó tájékoztató videónkat ide kattintva éri el.
Együttműködését köszönjük!
UNIQA Biztosító Zrt.